Η Ανόρθωση εντατικοποιεί την προετοιμασία της ενόψει του πρώτου ημιτελικού αγώνα κυπέλλου με τον ΑΠΟΕΛ την ερχόμενη Τετάρτη στο "Αντώνης Παπαδόπουλος", ένα παιχνίδι που ψάχνει με μανία τη νίκη, αφού ο θεσμός του κυπέλλου είναι ο μοναδικός που της έχει απομείνει.