Η Ανόρθωση εντατικοποιεί την προετοιμασία της ενόψει του πρώτου ημιτελικού αγώνα κυπέλλου με τον ΑΠΟΕΛ την ερχόμενη Τετάρτη στο "Αντώνης Παπαδόπουλος", ένα παιχνίδι που ψάχνει με μανία τη νίκη, αφού ο θεσμός του κυπέλλου είναι ο μοναδικός που της έχει απομείνει.
Lets play! Στιγμές από την προπόνηση πριν τον @apoelfcofficial Αργότερα πολύ περισσότερα #anorthosisfc #wearehistory pic.twitter.com/4DkZgZuFlE
— Anorthosis Famagusta - Official (@anorthosisfc) April 12, 2021




