Υποβρύχιο εικαστικό Μουσείο αναμένεται να δημιουργήσει σύντομα στην περιοχή "Περνέρα" ο Δήμος Αγίας Νάπας.   Το Πάρκο θα έχει ως θεματογραφία του την Ελληνική Μυθολογία και όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος κ. Γιάννης Καρούσος στόχος είναι αυτή η υποβρύχια γκαλερί να αποτελέσει την πρώτη στο είδος της στην Ευρώπη, η οποία θα συμβάλει στον εμπλουτισμό της ...