Η Νέα Σαλαμίνα με ανάρτηση της στο twitter απαντά ουσιαστικά στα tweet του ΑΠΟΕΛ.
Το tweet των ερυθρολεύκων:
Λίγη αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Αυτά για τους γνωστούς παραπονιάρηδες...Καλά μπάνια
Η Νέα Σαλαμίνα με ανάρτηση της στο twitter απαντά ουσιαστικά στα tweet του ΑΠΟΕΛ.
Το tweet των ερυθρολεύκων:
Λίγη αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Αυτά για τους γνωστούς παραπονιάρηδες...Καλά μπάνια
