Η Νέα Σαλαμίνα με ανάρτηση της στο twitter απαντά ουσιαστικά στα tweet του ΑΠΟΕΛ.

Το tweet των ερυθρολεύκων:

Λίγη αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Αυτά για τους γνωστούς παραπονιάρηδες...Καλά μπάνια