Αυτή την φορά η Ομόνοια δεν κατάφερε να φύγει νικήτρια στην διαδικασία των πέναλτι.
 
Αφού έχασε με 2-0 από την Άντβερπ (σκορ από την κανονική διάρκεια) λύγισε στην διαδικασία από τα 11 βήματα. Οι " πράσινοι" θα συνεχίσουν στους ομίλους του Κόνφερενς Λιγκ.
 
Περισσότερα ΕΔΩ.