Η Ομόνοια κέρδισε τον Εθνικό μέσα στο Δασάκι της Άχνας, με 1-2 και πήρε μια σημαντική νίκη, στο πλαίσιο της 8ης στροφής του πρωταθλήματος. Οι πράσινοι πήγαν στους 15 βαθμούς σε 8 αγώνες ενώ ο Εθνικός έμεινε στους 11 σε 7 παιχνίδια. 
 
Η Ομόνοια ήταν αυτή που πήρε προβάδισμα στο σκορ αρκετά νωρίς στον αγώνα και συγκεκριμένα στο 6ο λεπτό. Ο Φαμπιάνο με μακρινό βολέ βρήκε τον Τιάγκο, αυτός από αριστερά, έφυγε στην πλάτη της άμυνας του Εθνικού, γύρισε στην περιοχή και εκεί ο Ντάρμπισαϊρ με πλασέ έκανε το 0-1. 
 
Η απάντηση του Εθνικού ήρθε στην τελευταία φάση του πρώτου μέρους. Ο Λαμπάν εκτέλεσε φάουλ που είχε κερδίσει ο Ιωάννου σε καλή σημείο, η μπάλα χτύπησε στο τοίχος, πήρε ύψος και κατέληξε στα δίχτυα του Φαμπιάνο για το 1-1. 
Στη επανάληψη η Ομόνοαι είχε την κατοχή και τον έλεγχο του αγώνα και στο 72' έφτασε στο 1-2 με σκόρερ και πάλι τον Ντάρμπισαϊρ. Μετά από όμορφη συνεργασία των Τιάγκο και Ορτέγα η μπάλα κατέληξε στον Άγγλο φορ ο οποίος με κοντινό πλασέ νίκησε για δεύτερη φορά τον Μπογκαντίνοφ δίνοντας προβάδισμα ξανά στην ομάδα του. 
 
Ο Εθνικός είχε μεγάλη ευκαιρία στην τελευταία φάση για να φέρει τον αγώνα στα ίσια όμως ο Φαμπιάνο πραγματοποίησε μια σημαντική απόκρουση και κράτησε το 1-2 για την ομάδα του. 
 

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ