Το δικό του μήνυμα, μετά το χειρουργείο, έστειλε ο ποδοσφαιριστής της Ανόρθωσης Άζερ Μπουσουλάντζιτς, με ανάρτησή του στα social media.
"Τώρα επικεντρώνομαι στο να επιστρέψω ακόμα καλύτερος και δυνατότερος", έγραψε ο Βόσνιος μέσος, ευχαριστώντας τους γιατρούς.
Ο Μπουσυλάντζιτς, για τον οποίο έληξε πρόωρα η τρέχουσα περίοδος, είχε αποκτηθεί από την "Κυρία" στην χειμερινή μεταγραφική περίοδο.




