Ο ΑΠΟΕΛ επικράτησε της Καϊσάρ με 1-4, και πήρε την πρόκριση στον τρίτο προκριματικό γύρο του Europa League εκεί όπου θα αντιμετωπίσει τη νικήτρια του ζευγαριού Ολίμπια Λουμπλιάνα Σλοβενίας - Ζρίνσκι Βοσνίας.
 
Η Καϊσάρ κατάφερε να πάρει προβάδισμα στο σκορ, μόλις στο 6ο λεπτό. Μετά από μακρινό σουτ, ο Σίλβα απέκρουσε ασταθώς και στην επαναφορά ο Lobjanindze με πλασέ άνοιξε το σκορ για το 1-0. 
 
Ο ΑΠΟΕΛ που ήταν καλύτερος στον αγωνιστικό χώρο κατάφερε να πετύχει την ανατροπή πριν την ολοκλήρωση του πρώτου 45λεπτου. Στο 15΄λεπτό ο Ζαχίντ συνεργάστηκε όμορφα με τον Ενσούε, αυτός με παράλληλο γύρισμα βρήκε τον Ντε Βινσέντι εντός περιοχής και με πλασέ νίκησε τον κίπερ της Καϊσάρ για το 1-1. Στο 25΄ο ΑΠΟΕΛ πέτυχε και δεύτερο τέρμα. Ο Ανουάρ εκτός περιοχής έκανε μια προσποίηση και με δυνατό σουτ πέτυχε το 1-2. 
 
Ακολούθησαν φάσεις από τους γαλαζοκίτρινους όμως το σκορ δεν άλλαξε. 
Στην επανάληψη ο ΑΠΟΕΛ μπήκε και πάλι καλύτερα πετυχαίνοντας και τρίτο τέρμα. Ο Ζαχίντ έδωσε στον Ενσούε, ο οποίος έκανε το γύρισμα από τα δεξιά, η μπάλα κόντραρε σε αμυντικό και πριν την γραμμή ο Ατζίλι εύκολα με πλασέ πέτυχε το 1-3. 
 
Στην τελευταία φάση του αγώνα, ο ΑΠΟΕΛ πέτυχε και τέταρτο τέρμα με τον Ντε Βινσέντι. Ο Ζαχίντ έκανε το σουτ, η μπάλα κόντραρε και κατέληξε στον Ντε Βινσέντι ο οποίος δεν δυσκολεύτηκε να νικήσει τον τερματοφύλακα των γηπεδούχων για το τελικό 1-4.
 

Παρακολουθήστε την εξέλιξη της αναμέτρησης στο SPORTIME (πατήστε εδώ)