Όπως συνηθίζεται πριν από κάθε ευρωπαϊκό αγώνα, η ΑΕΚ παρέθεσε γεύμα στη διοίκηση της Νταντάλκ λίγες ώρες πριν τον μεταξύ τους επαναληπτικό.