Περήφανος για ακόμα μια φορά για τους ποδοσφαιριστές του δήλωσε μετά τον παλικαρίσιο βαθμό απέναντι στην Αταλάντα ο Σοφρώνη Αυγουστή. Ο Κύπριος τεχνικός μοίρασε συγχαρητήρια σε όλους και τόνισε ότι το μυαλό πλέον βρίσκεται στο δύσκολο παιχνίδι με την ΑΕΚ.
"Οι ποδοσφαιριστές έδωσαν πάρα πολλά στο δεύτερο ημίχρονο και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Στο πρώτο ημίχρονο ο αντίπαλος σκόραρε με πέναλτι και έπρεπε να αλλάξουμε κάποια πράγματα. Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου που προσπάθησαν μέχρι το τελευταίο λεπτό για να ισοφαρίσουν. Το μυαλό μας είναι στο δύσκολο παιχνίδι με την ΑΕΚ και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο".
Για το βάθος του ρόστερ: "Κάθε παιχνίδι γίνονται αλλαγές και η ομάδα συνεχίζει με τον ίδιο ρυθμό. Το είπα πριν το παιχνίδι πως είμαι πολύ περήφανος για τους παίκτες και δεν το είπα τυχαία. Βλέπεις πως όποιος μπει στο γήπεδο δίνει το 200% για την ομάδα και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα".
Για τους συνεργάτες του: "Και οι συνεργάτες μου και ο κόσμος και η διοίκηση ήταν όλοι στο παιχνίδι και γι' αυτό ήρθε το αποτέλεσμα. Αν είμαστε ενωμένοι μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει. Συγχαρητήρια στον κόσμο γιατί μπήκε στο παιχνίδι και μας βοήθησε αρκετά. Τους καλώ να είναι κοντά στην ομάδα, οι ποδοσφαιριστές αξίζουν να έχουν αρκετό κόσμο να τους παρακολουθεί σε κάθε παιχνίδι".




