Ο πρώην Ομοσπονδιακός μας προπονητής Άγγελος Αναστασιάδης μίλησε στο Ράδιο Πρώτο για την μεγάλη πρόκριση της Εθνικής Ελλάδος, για τα εύκολα παιγνίδια με την Ρουμανία, τον Φερνάντο Σάντος, τον Κώστα Μήτρογλου αλλά και για την Εθνική Κύπρου.
«Είναι πολύ μεγάλη επιτυχία και χαρά όλων. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους, από την Ομοσπονδία και να φτάσουμε στον τελευταίο που έβαλε το λιθαράκι του. Να τους ευχηθούμε να έχουν μια καλή παρουσία στη Βραζιλία. Είμαστε στην πεντάδα των καλών ομάδων της Ευρώπης. Οι δυνατότητες της Ελλάδας είναι πολύ μεγάλες».
Για το χθεσινό παιγνίδι: «Οι αγώνες με τη Ρουμανία ήταν πάρα πολύ εύκολοι. Από το πρώτο παιγνίδι φάνηκε η διαφορά. Στο δεύτερο παιγνίδι τα πράγματα ήταν καλύτερα. Έχει καλούς ποδοσφαιριστές αλλά δεν έχει ομάδα».
Για τον Φερνάντο Σάντος. «Έχει αφήσει τη σφραγίδα του. Είναι καλός προπονητής. Είναι τυχερός, όμως, που έχει αυτούς τους ποδοσφαιριστές»
Για τον Κώστα Μήτρογλου: «Κάθε μέρα που περνά από τη στιγμή που δουλεύει θα δούμε ακόμα πολύ περισσότερα».
Για την Εθνική Κύπρου και ποια η άποψη του για τον Ομοσπονδιακό προπονητή: «Να είναι Κύπριος αλλά να είναι αποδεκτός από όλους. Δεν πρέπει να είναι ο οποιοσδήποτε. Η Εθνική ομάδα είναι ένα διαφορετικό κομμάτι. Πρέπει να αναλάβει κάποιος που αγαπά τους Κύπριους ποδοσφαιριστές».
Για την παρουσία του στην Εθνική: «Τα παιδιά, μου έδιναν το 150%. Πρέπει να τα πείσεις για πιο λόγο έρχονται στην Εθνική».




