Με γκολ του γκολκίπερ του Νίκου Παπαδόπουλου, ο Αστέρας Τρίπολης ισοφάρισε τον Παναθηναϊκό σε 2-2 στο 7ο λεπτό των καθυστερήσεων, αν και βρέθηκε να χάνει με 2-0 ως το 84’, και πήρε ένα ανέλπιστο βαθμό στην πρεμιέρα των πλέι οφ, μετά από ένα απίστευτο σε εξέλιξη παιχνίδι.
Ο Φεντερίκο Μακέντα με δύο γκολ σε δύο λεπτά (58’, 59’) έδωσε προβάδισμα στους πράσινους, όμως ο Αστέρας κατάφερε με τρομερή αντεπίθεση διαρκείας στο φινάλε να μειώσει στο 84’ με τον Λουίς Φερνάντεθ και να «αρπάξει» το βαθμό στο 90+7’ με το σουτ του Παπαδόπουλου!




