Ο Μάριο Μπρέσκα αποτελεί παρελθόν από την Παναχαϊκή, η οποία ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας της με τον παίκτη.

Ο Μπρέσκα αποδεσμεύθηκε έπειτα από δική του επιθυμία κι αφού επέστρεψε το ποσό των 5.000 ευρώ στην ομάδα της Πάτρας.

Πληροφορίες αναφέρουν πως ο παίκτης βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τον Ολυμπιακό Βόλου, ώστε να συνεχίσει εκεί την καριέρα του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναχαϊκή:

«Η ΠΑΕ Παναχαϊκή ανακοινώνει την λύση της τριετούς συνεργασίας με τον Mario Bresca.

Ο Mario Bresca επέστρεψε στην ΠΑΕ Παναχαϊκή 5.000 ευρώ για να λύσει το συμβόλαιο του και από σήμερα είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί την μεταγραφή του σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα της Ελλάδας ή του εξωτερικού.

Η ΠΑΕ Παναχαϊκή εύχεται στον Mario Bresca κάθε επιτυχία σε προσωπικό, σε επαγγελματικό και σε οικογενειακό επίπεδο».