Ο Μάριο Μπρέσκα αποτελεί παρελθόν από την Παναχαϊκή, η οποία ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας της με τον παίκτη.
Ο Μπρέσκα αποδεσμεύθηκε έπειτα από δική του επιθυμία κι αφού επέστρεψε το ποσό των 5.000 ευρώ στην ομάδα της Πάτρας.
Πληροφορίες αναφέρουν πως ο παίκτης βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τον Ολυμπιακό Βόλου, ώστε να συνεχίσει εκεί την καριέρα του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναχαϊκή:
«Η ΠΑΕ Παναχαϊκή ανακοινώνει την λύση της τριετούς συνεργασίας με τον Mario Bresca.
Ο Mario Bresca επέστρεψε στην ΠΑΕ Παναχαϊκή 5.000 ευρώ για να λύσει το συμβόλαιο του και από σήμερα είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί την μεταγραφή του σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα της Ελλάδας ή του εξωτερικού.
Η ΠΑΕ Παναχαϊκή εύχεται στον Mario Bresca κάθε επιτυχία σε προσωπικό, σε επαγγελματικό και σε οικογενειακό επίπεδο».




