Το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτη της 1ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος παρέλαβε σήμερα ο μεσοεπιθετικός του Ατρομήτου, Σουμπίνιο. Το βραβείο παρέδωσε ο πρώην άσος του Ατρόμητου Γιώργος Κορακάκης, που είπε τα εξής: «Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον «Σούμπι» για την ανάδειξή του ως καλύτερου παίκτη της πρεμιέρας. Τον ξέρω από τον Εθνικό, στον οποίο ήμασταν συμπαίκτες, και εύχομαι να συνεχίσει να έχει και άλλες επιτυχίες στο μέλλον. Είναι ένας εκπληκτικός ποδοσφαιριστής, ο οποίος κατά τη γνώμη μου θα είναι από τους καλύτερους στο φετινό πρωτάθλημα».

Από την πλευρά του, ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισα αυτό το βραβείο. Εύχομαι να παίζω πάντα καλά και να βοηθάω την ομάδα μου να βγαίνει πάντα κερδισμένη και να δίνει τα πάντα μέσα στο γήπεδο. Ο Ατρόμητος είναι μια πολύ καλή ομάδα, με εξαιρετική οργάνωση και καλούς παίκτες, οι οποίοι συμπεριφέρονται άψογα απέναντί μου. Θα κάνω τα πάντα για να δώσω χαρές στην ομάδα μου και ποιος ξέρει γιατί να μην πάρουμε κι ένα τίτλο;».

Ο Σουμπίνιο είπε ακόμη τα εξής: «Σίγουρα η ομάδα μου μπορεί να πετύχει κάτι καλύτερο φέτος. Δουλεύουμε σκληρά για να διορθώνουμε τα λάθη μας, αλλά και για να πετύχουμε τους στόχους μας, έτσι ώστε να δείξουμε σε όλη την Ελλάδα ότι ο Ατρόμητος μπορεί να φθάσει ψηλά». Αναφέρθηκε τέλος και στον αγώνα ρεβάνς με τη Νιούκαστλ, για τον οποίο δήλωσε: «Μπήκαμε δυνατά για να πάρουμε το παιχνίδι, δυστυχώς έγιναν αυτά που έγιναν στη φάση του πέναλτι, αλλά τώρα ανήκουν στο παρελθόν. Τώρα πρέπει να σκεφτόμαστε την Ελλάδα, που είναι και το πιο σημαντικό».