Ο πρόεδρος του Σωματείου Χριστόφορος Ποταμίτης κληθείς να σχολιάσει την ανακοίνωση της Ομόνοιας για τα όσα έγιναν χθες βράδυ στο κλειστό του Μελκονιάν στο παιχνίδι με την Ομόνοια ανέφερε σχετικά: «Δεν θέλουμε να ασχοληθούμε με την Ομόνοια η οποία προφανώς θέλει να δημιουργήσει ένταση για τους δικούς της λόγους. Φαίνεται πως στο συγκεκριμένο άθλημα έμαθαν να αγωνίζονται μόνοι τους και πιθανότατα η παρουσία μας να τους ενόχλησε. Εμείς ότι έχουμε να πούμε, θα το πούμε ενώπιο των αρμοδίων οργάνων αν και εφόσον κληθούμε».

Από ιστοσελίδα Σωματείου ΑΠΟΕΛ