Την αποθέωση γνώρισαν οι φουτσαλιστές της Ανόρθωσης από τους φίλους της ομάδας κατά την επιστροφή τους στην Λάρνακα. 
 
Γιόρτασαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρωτάθλημα και πλέον επικεντρώνονται στο Κύπελλο αφού θέλουν να κάνουν το νταμπλ.