Τα 600 εισιτήρια αποδείχθηκαν πολύ λίγα για τον κόσμο της Ομόνοιας για το ντέρμπι με την Ανόρθωση και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, τα «μαγικά» χαρτάκια εξαντλήθηκαν.