Τα 600 εισιτήρια αποδείχθηκαν πολύ λίγα για τον κόσμο της Ομόνοιας για το ντέρμπι με την Ανόρθωση και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, τα «μαγικά» χαρτάκια εξαντλήθηκαν.
Έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια που μας αναλογούσαν για τον πρώτο ημιτελικό αγώνα κυπέλλου με την Ανόρθωση στο "Αντώνης Παπαδόπουλος".
— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) April 21, 2022
Ευχαριστούμε! Ραντεβού την Τρίτη! pic.twitter.com/sv1lcqtKzi




