«Το πρόβλημα είναι πότε θα αγωνιστούμε» (video)06.02.2019 17:09SigmaLive Τον προβληματισμό του ως προς το πότε θα γίνει ο επαναληπτικός ανάμεσα στην Δόξα και τον ΑΠΟΕΛ, μετά την αναβολή λόγω ακαταλληλότητας του αγωνιστικού χώρου εξέφρασε μετά την συγκεκριμένη εξέλιξη ο Νεκτάριος Πετεβίνος. Δείτε περισσότερα στο Sportime.