Την απόκτηση του Γεώργιου Δήμιζα ανακοίνωσε η Αναγέννηση Δερύνειας.
Η ανακοίνωση:
Πράσινος ο Δήμιζας ⚪️?
Η Αναγέννηση Δερύνειας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ελλαδίτη τερματοφύλακα Γεώργιο Δήμιζα.
Ο Δήμιζας (24.07.1994) ξεκίνησε από την ακαδημία του Ολυμπιακού την καριέρα του, ενώ μεταξύ άλλων έχει αγωνιστεί σε Νίκη Βόλου, Παναχαϊκή και Καβάλα.
Ο Γιώργος θα τιμήσει τη φανέλα της Αναγέννησης στα 100 χρόνια ιστορίας της αγωνιζόμενος με το Νο1.
Του ευχόμαστε υγεία και καλή επιτυχία με την πράσινη φανέλα!




