Την απόκτηση του Γεώργιου Δήμιζα ανακοίνωσε η Αναγέννηση Δερύνειας.
 
Η ανακοίνωση:
 
 
Πράσινος ο Δήμιζας ⚪️?
Η Αναγέννηση Δερύνειας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ελλαδίτη τερματοφύλακα Γεώργιο Δήμιζα.
 
Ο Δήμιζας (24.07.1994) ξεκίνησε από την ακαδημία του Ολυμπιακού την καριέρα του, ενώ μεταξύ άλλων έχει αγωνιστεί σε Νίκη Βόλου, Παναχαϊκή και Καβάλα.
 
Ο Γιώργος θα τιμήσει τη φανέλα της Αναγέννησης στα 100 χρόνια ιστορίας της αγωνιζόμενος με το Νο1.
 
Του ευχόμαστε υγεία και καλή επιτυχία με την πράσινη φανέλα!