Οι παράγοντες μίλησαν το ίδιο και οι συνάδελφοι. Τον τελευταίο λόγο στο Ράδιο Πρώτο για το μεγάλο παιγνίδι της 20ης αγωνιστικής τον είχε ο Χάρης Χαραλάμπους. Ένας ποδοσφαιριστής που τίμησε με το ίδιο πάθος και τις δύο ομάδες από τη θέση του αριστερού οπισθοφύλακα. Πέντε πρωταθλήματα και ένα κύπελλο με την Ανόρθωση και δυο πρωταθλήματα με τον ΑΠΟΕΛ κατέκτησε ο παλαίμαχος άσος. Επομένως δικαιούται να έχει άποψη και να την εκφράζει δημόσια.  «Βλέπουμε μια Ανόρθωση που ξεκίνησε πολύ καλά το πρωτάθλημα με δυο νίκες σε ισάριθμα ντέρμπι να μην πατά όπως θα ήθελε στη συνέχεια και από την άλλη τον ΑΠΟΕΛ που δεν ξεκίνησε καλά και στη συνέχεια να παίρνει τα πάνω του», ανέφερε αρχικά στο σταθμό μας ο Χάρης Χαραλάμπους και συνέχισε:

«Μέσα στο «Αντώνης Παπαδόπουλος όλα τα αποτελέσματα είναι πιθανά. Μια εκπληκτική παράδοση που χρονολογείτο και την οποία έζησα και στις δυο ομάδες έσπασε και πλέον ο ΑΠΟΕΛ μπορεί να κερδίζει την Ανόρθωση εντός έδρας. Σίγουρα θα είναι δύσκολο παιγνίδι. Οι δυο ομάδες θα παίξουν μόνο για τη νίκη αφού η ισοπαλία δεν βολεύει καμία.  Δεν θα υπάρξουν σκοπιμότητες θα κυνηγήσουν τη νίκη γιατί σε ενδεχόμενη ήττα και νίκη των προπορευόμενων ομάδων η αποστάσεις θα μεγαλώσουν»  

Για τις απουσίες που θα έχουν οι δυο ομάδες ( Κάλβο, Ζόρζε Γκαρσία στην Ανόρθωση και Μαντούκα στον ΑΠΟΕΛ)

«Είναι σημαντικές απουσίες . Είναι πολύ καλοί ποδοσφαιριστές όμως πιστεύω υπάρχουν αρκετά καλοί ποδοσφαιριστές που μπορούν να καλύψουν το κενό τους» .

Καταλήγοντας ο πρώην ποδοσφαιριστής των δυο ομάδων και μετά από σχετική ερώτηση σε ποιαν ομάδα δίνει προβάδισμα τόνισε

«Δύσκολα θα χάσει ο ΑΠΟΕΛ. Ξέρω τι σημαίνει η Ανόρθωση αλλά έχει πολλά προβλήματα και πιθανόν να την επηρεάσουν».