Νέα συνάντηση της Διοίκησης του ΑΠΟΕΛ με τον κόσμο της ομάδας, στην Αθηαίνου.

Αναλυτικά:
 
''Συνάντηση της διοίκησης, με τον κόσμο της ομάδας, στην Αθηαίνου, πραγματοποιήθηκε απόψε. Ευχαριστούμε για την φιλοξενία και τον εποικοδομητικό διάλογο''.