Νέα συνάντηση της Διοίκησης του ΑΠΟΕΛ με τον κόσμο της ομάδας, στην Αθηαίνου.
Αναλυτικά:
''Συνάντηση της διοίκησης, με τον κόσμο της ομάδας, στην Αθηαίνου, πραγματοποιήθηκε απόψε. Ευχαριστούμε για την φιλοξενία και τον εποικοδομητικό διάλογο''.Συνάντηση της διοίκησης, με τον κόσμο της ομάδας, στην Αθηαίνου, πραγματοποιήθηκε απόψε. Ευχαριστούμε για την φιλοξενία και τον εποικοδομητικό διάλογο. pic.twitter.com/hvjHEbwG1r
— APOEL FC (@apoelfcofficial) April 27, 2022




