Η μετά-εποχή Σαβέφσκι στην Ομόνοια ήταν μεγάλο ερωτηματικό, ωστόσο η ομάδα δείχνει πολύ καλύτερο πρόσωπο. Αρχικά ήταν η νίκη επί της Ανόρθωσης και σήμερα το επιβλητικό 3-0 στο «Τάσος Μάρκου» επί της Ένωσης. Οι «πράσινοι» παίζοντας πολύ ωραίο και γρήγορο ποδόσφαιρο, έκλεισαν την γηπεδούχο ομάδα στα καρέ της και μετέτρεψαν το παιγνίδι για ένα ρόλο. Στο πρώτο ημίχρονο η Ομόνοια ήταν εντυπωσιακή αλλά δεν μπόρεσε να σκοράρει παρά τις ξεκάθαρες ευκαιρίες που βρήκε, ενώ στην επανάληψη ήταν το ίδιο καλή αλλά και ουσιαστική πετυχαίνοντας τρία γκολ με τους Αλίπιο, Αλαμπί και Ρουσιά.
Όλοι οι ποδοσφαιριστές της Ομόνοιας ήταν αρκετά ευδιάθετοι, αλλά ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τον Πλατινί που έκανε σπουδαία πράγματα και τον Αλίπιο που ήταν μόνιμη απειλεί στην εστία του Μάστρου.
Από την άλλη, η Ένωση που παρατάχθηκε με αγωνιστικά προβλήματα, έδωσε έμφαση στην άμυνα και για 45 λεπτά άντεξε στην πίεση, αλλά στο δεύτερο ημίχρονο παραδόθηκε στην ανωτερότητα των φιλοξενούμενων.
Στους 30 βαθμούς έφτασε πλέον η ομάδα του Λοτίνα η οποία εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τις απώλειες που είχαν ΑΕΛ, Απόλλων, ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωση.
Σε δύσκολη θέση παραμένει η Ένωση που πρέπει να κάνει αντεπίθεση διαρκείας για να ανατρέψει τα βαθμολογικά δεδομένα.
Τα έκαναν όλα εκτός του γκολ
Στο πρώτο ημίχρονο η Ομόνοια ήταν εντυπωσιακή στο μεγαλύτερο διάστημα και το μόνο που της έλειψε ήταν το γκολ. Στο 13ο λεπτό ο Λεάντρο έκανε σέντρα από αριστερά, ο Αλίπιο από καλή θέση έπιασε την κεφαλιά αλλά η μπάλα πέρασε πάνω από το οριζόντιο δοκάρι. Τρία λεπτά αργότερα ο η Ένωση απάντησε με τον Λόπες να επιχειρεί μακρινό σουτ, αλλά να βρίσκει τον Μορέιρα σε ετοιμότητα. Στο 23΄ ο Μάστρου απέκρουσε με υπερένταση του φάουλ του Μαργκάσα. Στο επόμενο λεπτό ήταν η σειρά του Σκέμπρι να σπαταλήσει μια καλή ευκαιρία αφού από πλεονεκτική θέση έκανε άστοχο σουτ. Οι φιλεξενούμενοι δεν τα έβαλαν κάτω και συνέχισαν να πιέζουν και από το 29ο λεπτό μέχρι το 39ο δημιούργησε τέσσερις καλές φάσεις για γκολ. Αρχικά ο Πλατινί με σουτ ανάγκασε τον Μάστρου σε νέα επέμβαση, ενώ στο 30΄ ο Λεάντρο έπειτα από σέντρα του Ασίς έκανε σουτ πάνω από τα δοκάρια. Στο 36΄ ο Σκέμπρι βρέθηκε σε θέση βολής αλλά η κεφαλιά του πέρασε έξω, ενώ τρία λεπτά μετά ο Πλατινί με προβολή απείλησε την εστία της Ένωσης.
Δεύτερο ημίχρονο
Στο δεύτερο ημίχρονο η Ομόνοια μπήκε πολύ δυνατά και πάλι στον αγωνιστικό χώρο, με την διαφορά ότι αυτή την φορά κατάφερε να εκμεταλλευτεί την υπεροχή της νωρίς. Μόλις στο 50ό λεπτό ο Αλίπιο με σουτ έκανε το 1-0. Οχτώ λεπτά αργότερα και πάλι ο Πλατινί έκανε ωραία ενέργεια από δεξιά, έστρωσε την μπάλα στον Αλίπιο, αλλά αυτή τη φορά το σουτ του ήταν άστοχο. Στο 62΄ η Ομόνοια έβγαλε γρήγορη αντεπίθεση με τον Σκέμπρι να κάνει μια κούρσα 20 μέτρων, να κάνει το σουτ από το ύψος της περιοχής και τον Μάστρου να αποκρούει με τα πόδια. Στο επόμενο λεπτό ο Λεάντρο έκανε δυνατό σουτ μέσα από την περιοχή, αλλά ο Μάστρου μπλόκαρε με διπλή προσπάθεια. Στο επόμενο δεκάλεπτο η Ομόνοια έριξε ρυθμούς, χωρίς όμως να απειληθεί από την Ένωση. Αντίθετα, στο 73ο λεπτό του αγώνα οι «πράσινοι» τέλειωσαν την υπόθεση νίκης με γκολ του Αλαμπί. Ήταν μια φάση που ξεκίνησε από τον Ασίς, ο Πορτογάλος έδωσε στον Μαργκάσα και αυτός στον Αλαμπί ο οποίος προωθήθηκε και με σουτ έκανε το 2-0. Το κερασάκι στην τούρτα στη νίκη της Ομόνοιας πέτυχε ένας πρώην Παραλιμνίτης ο Ονησίφορος Ρουσιάς ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την λάθος έξοδο του Μάστρου και με πλασέ έκανε το 3-0 στις καθυστερήσεις.
ΕΝΠ: Μάστρου, Δ. Μουλαζίμης, Τσιακλής, Καντέρο, Γκάβριτς, Λόπες, Κοσμά (61΄ Τόφας), Αρέστη, Kίττος (46΄ Σωτηρίου), Κολάνης (75΄ Ζαννέττου), Ανγκούλο.
OΜΟΝΟΙΑ: Μορέιρα, Θερβέρα, Μαργκάσα, Σερφά, Αλαμπί, Λεάντρο, Αγκουιάρ, Ασίς, Σκέμπρι (79΄ Τέιλορ), Πλατινί (83΄ Ρουσιάς), Αλίπιο (89΄ Μενγκόλο).
Κίτρινες Κάρτες: Τσιακλής - Πλατινί.
Δείτε την εξέλιξη της αναμέτρησης Ένωσης-Ομόνοιας στο Τάσος Μάρκου




