Απο την επίσημη ιστοσελίδα της Ανόρθωσης:
Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου, σας ενημερώνει πως η προετοιμασία της ομάδας μας για τον αυριανό πρώτο αγώνα του νέου πρωταθλήματος, με αντίπαλο την ΑΕΠ, ολοκληρώθηκε σήμερα με απογευματινή προπόνηση.
Από την προπόνηση απείχε ο Ρονκάτο ο οποίος ταλαιπωρείται από οστικό οίδημα, ενώ αντίθετα ο Λαβόρδε προπονήθηκε κανονικά και συμπεριλήφθηκε στη 18μελή αποστολή για την αυριανή αναμέτρηση. Όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές μας προπονήθηκαν κανονικά.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Ρόνι Λέβι ανακοίνωσε την 18μελή αποστολή η οποία αποτελείται από τους:
Βαλβέρδε, Μάστρου, Ζορζ, Μποαβεντούρα, Κόλιν, Άντιτς, Ίλιτς, Σπαντάτσιο, Αλέξα, Κάλβο, Οκκά, Σκοπελίτη, Λαβόρδε, Ζούλα, Β. Σιέλη, Λαμπάν, Οχαγιόν και Ρέζεκ.
Τα ακίνητα της εβδομάδας




