Την σιγουριά του ότι η ΑΕΛ θα πραγματοποιήσει καλύτερες εμφανίσεις μετά την διακοπή του πρωταθλήματος, εξέφρασε με δηλώσεις του στο «ΡΑΔΙΟ ΠΡΩΤΟ» ο Πλουτης Αβραάμ. «Το 0-0 δεν ήταν δίκαιο», σχολίασε για το αποτέλεσμα του χθεσινού (08/10) αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Προετοιμαζόμαστε για το επόμενο παιχνίδι με την Νέα Σαλαμίνα και αφήνουμε πίσω το χθεσινό παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Θα προσπαθήσουμε να ξεκουραστούμε και σωματικά και ψυχολογικά, έτσι ώστε να παρουσιαστούμε καλύτεροι στην συνέχεια. Εάν είχαμε περισσότερη διάθεση και πάθος θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι καλύτερα. Το 0-0 δεν είναι δίκαιο αποτέλεσμα, όμως στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει δίκαιο, τα παιχνίδια τα κερδίζει αυτός που στέλνει την μπάλα στα δίχτυα».

Για το γεγονός ότι η ΑΕΛ έμεινε για τρίτο σερί παιχνίδι μακριά από την νίκη…

«Δεν μπορεί να συγκρίνουμε το χθεσινό με τα προηγούμενα, γιατί ήταν και τα δύο ντέρμπι. Δεν θέλω να υποτιμήσω τον Ολυμπιακό που είναι μία εξαιρετική ομάδα όμως έπρεπε να κερδίσουμε σε αυτό το παιχνίδι. Είμαστε τέσσερις βαθμούς πίσω μετά από ένα δύσκολο πρόγραμμα. Θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε, να βρούμε το σωστό πνεύμα, καλύτερη διάθεση και είμαι σίγουρος ότι στα επόμενα παιχνίδια θα έχουμε καλύτερες εμφανίσεις».

Για το αν η διακοπή είναι ευεργητική για την ομάδα του…

«Η διακοπή θα μας κάνει αρκετό καλό. Θα ξεκουραστούμε, θα πάρουμε ανάσες και θα παρουσιαστούμε καλύτεροι στην συνέχεια».
.