Ο αγώνας με τον Ερμή είναι καθοριστικής σημασίας για την ομάδα του Τόνι Σαβέβσκι. Πρώτο με μια πιθανή νίκη θα προσπεράσει στη βαθμολογία την ομάδα του Νίκου Παναγιώτου. Δεύτερο θα την φέρει πιο κοντά στην υλοποίηση των στόχων της. Τρίτο θα παραμένει το αήττητο σερί εντός έδρας και τέταρτο θα δώσει περισσότερη δυναμική στην ομάδα ενόψει των ντέρμπι που ακολουθούν.
Οι πράσινοι θα μπουν σε μια σειρά από ντέρμπι μέχρι και την 6η αγωνιστική του δευτέρου γύρου αφού θα έχουν να αντιμετωπίσουν, ΑΠΟΕΛ, Ανόρθωση , Απόλλωνα, ΑΕΛ και ΑΕΚ και ενδιάμεσα Ένωση και Αλκή. Μέσα από αυτά τα ντέρμπι και τα αποτελέσματα τους θα διαφανεί κατά πόσο οι πράσινοι θα παραμείνουν ζωντανοί στο κυνήγι του τίτλου.
Όμως επειδή ο Σκοπιανός τεχνικός ποτέ του δεν έμαθε να βλέπει πιο κάτω, το σημειωματάριο του αυτή τη στιγμή γράφει Ερμής, με τα υπόλοιπα ντέρμπι να περιμένουν την σειρά τους.
Στόχος των ποδοσφαιριστών του Τόνι Σαβέβσκι στον Κυριακάτικο αγώνα είναι το γρήγορο τέρμα. Κάτι που θα τους βοηθήσει στη συνέχεια του αγώνα όπως έκαναν με ΕΝΠ, Δόξα, Σαλαμίνα, ΑΕΚ Κουκλιών, και ήρθαν παράλληλα και μεγάλες νίκες. Από τι στιγμή που η μπάλα θα μπει στα δίκτυα τον αγώνα θα τον ελέγχει η ομάδα της πρωτεύουσας και θα μπορεί στο τέλος να πάρει και τη νίκη. Αποφυγή βέβαια είναι τα παιχνίδια με Ανόρθωση και Απόλλωνα όπου γνώρισε την ήττα αλλά και βρέθηκε και πίσω στο σκόρ. Στα μέχρι στιγμής παιχνίδια οι ποδοσφαιριστές του Τόνι Σαβέβσκι που κυνηγούσαν το σκορ δεν κατάφεραν να πάρουν τη νίκη αφού το ίδιο έπαθαν και στον αγώνα με τον Άρη.
Σίγουρα ο αγώνας αυτός αποτελεί ένα γερό μάθημα για τους παίκτες του Σκοπιανού τεχνικού μη θέλοντας να πάθουν τα ίδια και κόντρα στον Ερμή. Η συγκέντρωση και το πάθος που θα πρέπει να βγει μέσα στον αγωνιστικό χώρο ίσως να είναι τα κλειδιά τις επιτυχίας με τον Τόνι Σαβέβσκι να τονίζει συνεχώς στους ποδοσφαιριστές του τις ικανότητες του αντιπάλου. Αν δεν προσεχτεί η ομάδα της Αραδίππου είναι ικανή με αυτά που είδαμε μέχρι στιγμής να κάνει τη ζημιά.
Τα ακίνητα της εβδομάδας




