Περήφανος για τους ποδοσφαιριστές του, παρά το γεγονός ότι από το υπέρ τους 3-1 τελικά ισοφαρίστηκαν σε 3-3 δήλωσε ο Νίκος Παναγιώτου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Ήταν ένα συναρπαστικό παιχνίδι. Ξεκινήσαμε πολύ καλά το παιχνίδι, μετά φτιάξαμε ευκαιρίες για να μεγαλώσουμε το σκορ. Ο Άρης είναι μια συμπαγής ομάδα και είχαμε μια δύσκολη βραδιά. Εκεί που νομίζαμε ότι είχε τελειώσει ο αγώνας με το 3-1 υπέρ μας, ο Άρης είχε τις δυνάμεις για να φέρει το παιχνίδι στα ίσα. Συγχαρητήρια στους παίκτες του για την προσπάθεια. Χάσαμε δύο πολύτιμους βαθμούς στην πορεία που κάνουμε. Είμαι περήφανος για τους ποδοσφαιριστές μου που έδωσαν όλες τους τις δυνάμεις».
Από την μεριά του ο Τον Κάανεν τόνισε ότι η ομάδα του προχωράει βήμα-βήμα για την επίτευξη του στόχου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις δύο ομάδες. Εμείς είχαμε ένα πλάνο σε αυτό το παιχνίδι. Θέλουμε να πιστέψουν οι παίκτες και να είναι ψυχολογικά σε καλή κατάσταση για να μπορούν να παίρνουν αυτό που θέλουμε. Ξεκινήσαμε καλά, όμως δεχτήκαμε δύο γκολ δώρα, το ένα από τον Ιωάννου και το άλλο από ένα αχρείαστο φάουλ. Παρόλα αυτά σημειώσαμε τρία ωραία γκολ και είναι σημαντικό που επιστρέψαμε μετά το 3-1. Έκανε πολύ καλό παιχνίδι ο Κέρκεζ που μας βοήθησε στο χώρο του κέντρου. Προχωράμε βήμα βήμα για την επίτευξη του στόχου».




