Πρώτο… συναπάντημα για Απόλλωνα και ΑΕΛ το Σάββατο, μετά τον περσινό τελικό κυπέλλου, με την εικόνα στις εξέδρες να αναμένεται να είναι ίδια. Αυτή την φορά οι δύο ομάδες δεν διεκδικούν ένα τίτλο, αλλά μετά από χρόνια βρίσκονται σε πρωταγωνιστική τροχιά και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το γόητρο και το πρεστίζ πάντοτε παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στα λεμεσιανά ντέρμπι, οι φίλαθλοι θα δώσουν μαζικά το παρών σε Ανατολική και Δυτική εξέδρα του Τσιρείου. 
 
Η προπώληση των εισιτηρίων συνεχίζεται σε εξαιρετικούς ρυθμούς και όλα δείχνουν ότι θα σημειωθεί sold out. Το clasico της Λεμεσού θα έχει και πάλι χιλιάδες καλεσμένους και όλοι ευχόμαστε να μην σημειωθεί το παραμικρό και άπαντες να ευχαριστηθούν πέραν από το θέαμα εντός αγωνιστικού χώρου και το ξεχωριστό θέαμα που πάντοτε χαρίζουν οι δύο εξέδρες. 
 
Πάρα πολύ καλά συνεχίζεται η προπώληση των εισιτηρίων του μεθαυριανού ντέρμπι. Οι φίλοι της ΑΕΛ επισκέπτονται καθημερινά το Official Shop και προμηθεύονται το εισιτήριο για τον αγώνα του Σαββάτου. Σήμερα η μπουτίκ της ΑΕΛ θα είναι ανοικτή για να εξυπηρετεί τους φίλους της ομάδας από τις 09.00 μέχρι τις 13.00 και από τις 15.00 μέχρι τις 19.00. Σήμερα θα βγουν τα εναπομείναντα 100 μαθητικά εισιτήρια, ενώ όλα δείχνουν ότι το Σάββατο η Ανατολική εξέδρα θα είναι γεμάτη από τους φίλους των «κίτρινων».