Το εκτός έδρας ντέρμπι με αντίπαλο την Ανόρθωση είναι το μοναδικό που απασχολεί στο στρατόπεδο της ΑΕΚ. Οι «κιτρινοπράσινοι» επιζητούν μόνο την κατάκτηση των τριών βαθμών της νίκης, προκειμένου να αρχίσουν την δική τους αντεπίθεση και το… ροκάνισμα της διαφοράς από την πρώτη εξάδα.
Η πίστη στις δυνατότητες του συγκροτήματος του Δημήτρη Ελευθερόπουλου δεν έχει χαθεί, ενώ και το κλίμα είναι εξαιρετικό. Ενδεικτικό είναι το δείπνο που παρέθεσε μετά το τέλος της χθεσινής προπόνησης η διοίκηση στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Η προετοιμασία συνεχίζεται σήμερα το απόγευμα και ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος αναμένει τους Λουσέρο και Τομάς να επιστρέψουν στο κανονικό πρόγραμμα προπονήσεων και να τεθούν και αυτοί στην διάθεση του.




