Η εντυπωσιακή πορεία του Εθνικού στον Β’ Όμιλο του πρωταθλήματος, συνεχίζεται. Άλλη μια σπουδαία νίκη για την ομάδα της Άχνας, αυτή τη φορά επί του Ερμή με 2-1 εκτός έδρας.
Ένα διπλό τεράστιας σημασίας για τους κυανόλευκους του Ηλία Χαραλάμπους καθώς τους έβγαλε έξω από τη ζώνη του υποβιβασμού. Συγκεκριμένα, αναρριχήθηκαν στην τρίτη θέση (συγκάτοικοι με τη Δόξα), αφήνοντας δυο βαθμούς πίσω τους τη Νέα Σαλαμίνα και πέντε βαθμούς τους κοκκινόμαυρους της Αραδίππου.
Οι τελευταίοι προηγήθηκαν στη σημερινή αναμέτρηση στο «Αμμόχωστος» με πέναλτι του Ρουσιά στο 16’, για να ισοφαρίσει ο Ουαλί στο 21’ και να υπογράψει την ανατροπή ο Μάιντεβατς με γκολ στο 33’. Οι γηπεδούχοι έμειναν με δέκα παίκτες στο 81’ λόγω αποβολής του Χολτ με δεύτερη κίτρινη κάρτα.
Στο 35’ ο διαιτητής Θεουλή διέκοψε τον αγώνα λόγω ενοχλήσεων. Δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες όμως δεν κατάφερε να συνεχίσει και έδωσε τη θέση του στον Αναστασίου.
Δείτε ΕΔΩ την εξέλιξη του αγώνα όπως την κατέγραψε το Sportime.




