Ο μοιραίος παίκτης του Ερμή στη δεύτερη αγωνιστική του Β’ Ομίλου, έγινε ο ωραίος για την ομάδα του, σήμερα στην τρίτη αγωνιστική. Ο λόγος για τον τερματοφύλακα Καϊκέ, ο οποίος απέκρουσε πέναλτι του Ντένινγκ στο έκτο λεπτό των καθυστερήσεων, κρατώντας τη νίκη (1-0) επί της Ένωσης στο Παραλίμνι.
Ένα αποτέλεσμα που φέρει την υπογραφή του Ρουσιά, ο οποίος σημείωσε το γκολ των φιλοξενούμενων στο 75’ με το οποίο πήραν τους τρεις βαθμούς, στην πρώτη παρουσία του Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς στον πάγκο.
Ο Ερμής προσπέρασε την Ένωση στην κατάταξη, βρίσκεται μαζί με τον Εθνικό στην πέμπτη θέση και σε απόσταση 4 βαθμών από την τέταρτη θέση της επιβίωσης όπου βρίσκεται η Νέα Σαλαμίνα.
Δείτε ΕΔΩ την εξέλιξη του αγώνα στο Παραλίμνι, όπως την κατέγραψε το Sportime,




