Το συνηθίζει να λέει τις απόψεις του χωρίς… φίλτρο και να τοποθετείται για οτιδήποτε ερωτηθεί. Ο λόγος για τον Λούκα Φανιέρο. Ο πρόεδρος του Ερμή, μιλώντας στον «Super Sport», είπε για τους διεκδικητές του τίτλου:
«Εγώ είμαι ΑΕΛ! Απαγορεύεται; Το λέω ξεκάθαρα». Και η επεξήγηση αφορούσε στην ανθρωπιά που όπως είπε, επέδειξε η διοίκηση του συλλόγου της Λεμεσού στις συζητήσεις για τον αριθμό των ομάδων στην Α’ Κατηγορία.
Όπως τόνισε, η ΑΕΛ δεν αγνόησε τις μικρές ομάδες και τον αγώνα τους για επιβίωση. Το ίδιο έπραξε και η ΑΕΚ, σημείωσε.




