Η Πάφος επικράτησε με 2-1 της Καρμιώτισσας στο Στάδιο «Στέλιος Κυριακίδης», σε αγώνα για την 1η αγωνιστική της β' φάσης στο δεύτερο όμιλο του Πρωταθλήματος. Με το τρίποντο η Παφιακή ομάδα έφτασε τους 35 βαθμούς ενώ η ομάδα των Πολεμιδιών έμεινε στην τελευταία θέση της βαθμολογίας με 18 βαθμούς.
 
Η ομάδα της Πάφου κατάφερε να ανοίξει το σκορ αρκετά νωρίς στον αγώνα. Στο 7ο λεπτό ο Βαλακάρι εκτέλεσε φάουλ και ο Αραγιούρι με κεφαλιά νίκησε τον τερματοφύλακα της Καρμιώτισσας για το 1-0. Στο 37ο λεπτό οι γηπεδούχοι βρήκαν τον δρόμο προς τα αντίπαλα δίχτυα για δεύτερη φορά. Ο Πάνιτς έδωσε ωραία στον Αουρέλιο, ο οποίος μπήκε στην αντίπαλη περιοχή, πλάγια δεξιά και με δυνατό διαγώνιο σουτ έκανε το 2-0, σκορ με το οποίο πήγαν οι δύο ομάδες στα αποδυτήρια. 
Στο 70' του αγώνα ο Φελλάς έδωσε πέναλτι για την Καρμιώτισσα για φάουλ του Κβίτα στον Χριστοφή. Την εκτέλεση ανέλαβε ο Ρόμο αλλά ο Ρούτκο απέκρουσε. Ο ρέφ του αγώνα όμως, σωστά διέταξε επανάληψη καθώς ο κίπερ της Πάφου κινήθηκε λανθασμένα πριν την εκτέλεση. Ο Ρομό στην δεύτερη φορά που εκτέλεσε το πέναλτι, ήταν εύστοχος για το 2-1, που ήταν και το τελικό αποτέλεσμα.

Το live του αγώνα (πατήστε εδώ).