Σε ένα παιχνίδι όπου ο Ερμής ήθελε να πείσει και τους πιο δύσπιστους οπαδούς ότι αυτή η ομάδα φτιάχτηκε για μεγάλα πράγματα και δεν είναι ομάδα δεύτερης κατηγορίας, πήρε άριστα. Το συγκρότημα του Νίκου Παναγιώτου για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα δεν μπήκε καλά στο παιχνίδι, δεν έδωσε τον δικό του ρυθμό με αποτέλεσμα να δεχθεί το γρήγορο γκολ από την ΑΕΛ. Στο πρώτο ημίχρονο ο Ερμής δεν μπόρεσε να αντιδράσει, ωστόσο κράτησε το 1-0 και προσπάθησε να αντιδράσει στην επανάληψη. Η βελτίωση ήταν εμφανής στο γήπεδο και οι ποδοσφαιριστές των γηπεδούχων πίεσαν την ΑΕΛ, είχαν την κατοχή αλλά δεν μπορούσαν να μπουν απειλητικά στην περιοχή του Φεγκρούς. Έπρεπε να δείξει το χρονόμετρο στο 90+ για να μπορέσει ο Ερμής να πάρει αυτό που δικαιούταν από το παιχνίδι. Ο Ενρίκε δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι έδωσε τον ένα βαθμό στην ομάδα του με αποτέλεσμα ο Ερμής να παραμείνει αήττητος για έβδομη συνεχόμενη αγωνιστική. Στην διάσκεψη ο τεχνικός της ομάδας, δεν έκρυψε ότι οι ποδοσφαιριστές του διψούν για διάκριση κάτι το οποίο ακούγεται για πρώτη φορά από επίσημα χείλη της ομάδας. Λογικό, αφού με την μέχρι τώρα παρουσία του ο Ερμής τρελαίνει κόσμο και μένει να δούμε μέχρι που μπορεί να φτάσει αυτή η ομάδα