Άρχισε η εποχή Ιβαήλο Πέτεφ στην ΑΕΛ. Ο Βούλγαρος τεχνικός που έμεινε απόλυτα ικανοποιημενος απο την θέληση και το πείσμα των ποδοσφαιριστών στον αγώνα με τον Άρη , προπόνησε σήμερα για πρώτη φορά την ομάδά. Ο στόχος είναι ένας και μοναδικός. Η ΑΕΛ  να συνεχίσει με πάθος και αποφασιστικότητα την προσπάθεια της,  στην συνέχεια του μαραθωνίου και να κάνει ένα σερί νικών , που θα δώσει  τεράστια δυναμική.

Name

Το νέο αφεντικό των "γαλαζοκιτρίνων" είναι πεπεισμένος με το  έμψυχο δυναμικό που έχει η ομάδα πως μπορεί για  ακόμη περισσότερα στην συνέχεια. Με αυτά που παρακολούθησε στον αγώνα με τον Άρη ο κ Πέτεφ διαπίστωσε ότι οι ποδοσφαιριστές έχουν τα ψυχικά αποθέματα και το πείσμα για να οδηγήσουν την ΑΕΛ εκεί που θέλει ο κόσμος της,  που δεν είναι τίποτα άλλο απο την κορυφή.