Η Ομόνοια είχε εξαιρετική απόδοση και επικράτησε εκτός έδρας της Καρμιώτισσας με 1-5, σε αγώνα για την 15η αγωνιστική του πρωταθλήματος. Οι πράσινοι έφτασαν τους 26 βαθμούς ενώ η ομάδα των Πολεμιδιών έμεινε στους 11 βαθμούς.
Η ομάδα του Μπέργκ μπήκε πολύ δυνατά στον αγώνα, έχασε πέναλτι στο 4ο λεπτό με τον Παπουλή όμως κατάφερε να ανοίξει το σκορ, τρία λεπτά μετά. Ο Τιάγκο έκανε κάθετη πάσα, ο Ασάντε έφυγε στην πλάτη της άμυνας, ξέφυγε από τον Κυριακίδη και πλάσαρε για το 0-1.
Στο 38ο λεπτό η Ομόνοια διπλασίασε τα τέρματα της. Ο Τιάγκο έδωσε νέα ασίστ, αυτή την φορά στον Παπουλή ο οποίος μπήκε στην περιοχή και με πλασέ έκανε το 0-2, σκορ με το οποία οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια.
Με το καλημέρα της επανάληψης και συγκεκριμένα στο 51ο λεπτό η ομάδα της Λευκωσίας πέτυχε και τρίτο τέρμα. Ο Παπουλής έκανε την κάθετη πάσα προς τον Τζιωνή, ο οποίος έφτασε στην αντίπαλη περιοχή και με πλασέ νίκησε τον κίπερ της Καρμιώτισσας για το 0-3.
Η Ομόνοια συνέχισε να πιέζει και στο 55' σημείωσε ένα ακόμη τέρμα. Ο Λέζιακς έκανε την σέντρα απο αριστερά βρίσκοντας τον Τιάγκο. Ο Βραζιλιάνος με σουτ στην κίνηση έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 0-4.
Στο 82ο λεπτό ήρθε και πέμπτο τέρμα για τους πράσινους. Ο Μποτεάκ με κάθετη πάσα βρήκε τον Κούσουλο, που κινήθηκε σαν επιθετικός και με πλασέ πέτυχε το 0-5.
Στο 86ο λεπτό η Καρμιώτισσα κατάφερε να μειώσει στο σκορ. Μετά από κόρνερ του Μπαρκάν, ο Μπαράνοφ με πλασέ νίκησε τον Παναγή για το τελικό 1-5.
Δείτε ΕΔΩ το live του αγώνα




