Άγονο και «στείρο» ήταν το ντέρμπι ουραγών μεταξύ της ΕΝΠ και του Εθνικού Άχνας στο στάδιο «Τάσος Μάρκου».Οι δύο ομάδες μετά τη λευκή ισοπαλία ανέβηκαν στους 8 βαθμούς,με τον Εθνικόυ να υπερτερεί στην ισοβαθμία λόγω της νίκης στο παιχνίδι του πρώτου γύρου.
Σε ένα ημίχρονο χωρίς πολλές συγκινήσεις ο Εθνικός ήταν αυτός που πλησιάσε περισσότερο στο γκολ,αλλά η αστοχία και ο Γκατσέφσκι διατήρησαν το 0-0.Το δεύτερο ημίχρονο συνεχίστηκε περίπου στον ίδιο ρυθμό με τις δύο ομάδες να θέλουν το γκολ αλλά να μην το βρίσκουν.
Δείτε πως εξελίχθηκε ο αγώνας στο SPORTIME (Πατήστε εδώ)
ΕΝΠ: Γκατσέφσκι - Φαν Άνχολτ, Μπαρμπόσα, Μπάλαζιτς, Λουσέρο - Κοσμάς - Μπελόνε, Φελίπε - Θεοδώρου, Ντένινγκ - Μπαλοτέλι
Εθνικός: Μπογκατίνοφ - Γκόρουπετς, Ντέιβισον, Σάβιτς, Περατικός - Παπαγεωργίου, Χουντόμπιακ - Μ.Ηλία, Ζάκπα, Χριστοφή - Κονέ




