Καμία επίσημη αντίδραση δεν υπάρχει στη Νέα Σαλαμίνα μετά την απόφαση του εφετείου. Σε επικοινωνία που είχαμε με τον Πρόεδρος των ερυθρολεύκων Ανδρέα Παρασκευά για να μας σχολιάσει την απόφαση, μας τόνισε «ουδέν σχόλιο. Επικεντρωνόμαστε στο αγωνιστικό κομμάτι του παιγνιδιού με την ΑΕΛ».