Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Καρμιώτισσας με 3-2, σε αγώνα για την 12η αγωνιστική του πρωταθλήματος. Στους 22 βαθμούς η ομάδα της Λευκωσίας. Στους 11 η Καρμιώτισσα.
Στο 8ο λεπτό η Καρμιώτισσα κατάφερε να πάρει προβάδισμα στο σκορ με δυνατό σουτ εκτός περιοχής του Ρομό. Η απάντηση του Ολυμπιακού ήρθε στο 21ο λεπτό όταν ο Ζαχαρίου με ωραίο πλασέ μέσα από την αντίπαλη περιοχή, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 1-1.
Στην επανάληψη, ο Ολυμπιακός μπήκε πολύ δυνατά και πέτυχε δύο απανωτά τέρματα. Στο 49' ο Ανδρέου, μετά από ασίστ του Μάντζη, έκανε με κοντινό πλασέ το 2-1. Το 3-1 για τους γηπεδούχους, ήρθε στο 50ο λεπτό με τον Μάντζη να σκοράρει με πλασέ εντός περιοχής, προ κενής εστίας.
Στο 72ο λεπτό η Καρμιώτισσα κέρδισε πέναλτι, το οποίο εκτέλεσε εύστοχα ο Ισμαϊλ Σάσι κάνοντας το 3-2.
Μέχρι το τέλος, δεν άλλαξε κάτι και οι μαυροπράσινοι πήραν σπουδαία νίκη
Δείτε ΕΔΩ το live του αγώνα




