Μετά από αρκετό καιρό προέκυψε και κάτι ευχάριστο στον ΑΠΟΕΛ. Δεν αφορά κάποιο νεότερο στο θέμα του προπονητή, αλλά προέρχεται από τον «Αρχάγγελο». Στην απογευματινή προπόνηση της ομάδας ο Γκουστάβο Μαντούκα ακολούθησε το κανονικό πρόγραμμα χωρίς να νιώθει ενοχλήσεις και εκτός απροόπτου θα υπολογίζεται με την επανέναρξη του πρωταθλήματος.

Όσον αφορά στους τραυματίες, ο Μάριο Μπούντιμιρ ακολούθησε κομμάτια της προπόνησης, ενώ ο Ντα Σίλβα συνέχισε το ειδικό πρόγραμμα.

Για σκοπούς προπόνησης επιστρατεύθηκαν από την εφηβική ομάδα οι Τασουρής, Παναγή, Ασσιώτης, Χριστοδούλου, Χαραλάμπους και Σάβιτς.