Οι «κιτρινοπράσινοι» γεμίζουν τις μπαταρίες τους, εκμεταλλευόμενοι το τριήμερο ρεπό που τους έχει παραχωρήσει ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος. Αύριο θα επιστρέψουν στις προπονήσεις και θα ξεκινήσουν ουσιαστικά την προετοιμασία τους για το νέο εκτός έδρας ντέρμπι, με αντίπαλο την Ομόνοια. Εκτός πλάνων του Ελλαδίτη τεχνικού θα είναι και σε αυτό το παιχνίδι οι τραυματίες Μάτσι (χρειάζεται ακόμη λίγο χρόνο) και Μόνχε, καθώς και ο τιμωρημένος Παύλου.

Τις επόμενες μέρες θα ξεκαθαρίσει η συμμετοχή του Μαραγκού, που αποχώρησε τραυματίας από το ντέρμπι και τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων κατέδειξαν ελαφριάς μορφής θλάση στον δικέφαλο. Ο Ελλαδίτης αμυντικός θα επανεξεταστεί την Δευτέρα (14/10), με τις αισιόδοξες εκτιμήσεις να αναφέρουν ότι θα προλάβει το ντέρμπι με την Ομόνοια.

Στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας υπολογίζεται ότι θα τεθεί για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα ο Ρέινα, με τον Κολομβιανό να αναμένεται να ανεβάσει ρυθμούς και να ενσωματωθεί στο κανονικό πρόγραμμα από την επόμενη βδομάδα.

Απόντες από τις προπονήσεις λόγω των υποχρεώσεων τους με τις Εθνικές ομάδες θα είναι οι Μέρτακκας, Μυτίδης, Παύλου, Εγγλέζου και Ζούμπας.