Ο κόσμος ψήφισε τον Λοΐζο Λοΐζου ως πολυτιμότερο του ντέρμπι με την ΑΕΚ. Ο νεαρός παρά το γεγονός ότι δεν σκόραρε, ήταν αρκετά δραστήριος, έκανε εξαιρετικό παιχνίδι και δικαίως αναδείχθηκε ως MVP, με μεγάλη διαφορά από τον 2ο Τζιωνή.
Η ενημέρωση από την Ομόνοια
Με 49% και 1034 ψήφους από τους συνολικά 2120 που ψήφισαν, FONBET MVP στον αγώνα με τον ΑΕΚ αναδείχθηκε ο Λοΐζος Λοΐζου.
Τη 2η θέση κατέλαβε ο Τζιωνής με 22% και την 3η ο Κίκο με 15%.




