Η Αλκή στο σημερινό παιχνίδι έχει σαν στόχο να αποσπάσει τους πρώτους της βαθμούς στο πρωτάθλημα, που θα της επιτρέψουν να ατενίσει με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον στη φετινή δύσκολη σεζόν. Είναι ενδεικτικές οι δηλώσεις στη «Σημερινή» τού εκπροσώπου Τύπου της ομάδας της Λάρνακας, Μιχάλη Μάρκου...
«Αντιμετωπίζουμε με αισιοδοξία την αναμέτρηση και πιστεύουμε στην ομάδα και ότι μπορεί να πετύχει ένα θετικό αποτέλεσμα απέναντι σε έναν δύσκολο αντίπαλο όπως είναι ο Ερμής. Οι επιλογές της τεχνικής ηγεσίας είναι περισσότερες σε σχέση με την πρεμιέρα και επίσης οι νεαροί θα είναι πιο έτοιμοι στο δεύτερο φετινό παιχνίδι».
Ο Κώστας Καϊάφας θα είναι τιμωρημένος για δεύτερο σερί παιχνίδι και έτσι την ευθύνη της τεχνικής καθοδήγησης θα έχει ο Άκης Ιωακείμ. Η συμμετοχή του Αιμίλιου Παναγιώτου και του Μάριου Χαραλάμπους θα αποφασιστεί την τελευταία στιγμή, καθώς ο πρώτος ταλαιπωρήθηκε τις προηγούμενες ημέρες από ίωση και ο δεύτερος ήταν τραυματίας. Το αρχικό σχήμα αναμένεται να έχει διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτό της πρεμιέρας, αφού πλέον έχουν εγγραφεί κανονικά και έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλοι οι παίκτες.