Μια ώρα μετά την αποκάλυψη του Sportime για πρόθεση παραμονής του Πάολο Τραμετσάνι και ότι ανανέωσε το ραντεβού με παίχτες και συνεργάτες, ήρθε η επιβεβαίωση από πλευράς ΑΠΟΕΛ. Οι γαλαζοκίτρινοι ανάρτησαν φωτογραφία με δηλώσεις του Ιταλού τεχνικού, ο οποίος αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Ανυπομονώ να ολοκληρωθεί η περίοδος διακοπής, έτσι ώστε όλοι μαζί να παλέψουμε και να κατακτήσουμε τους επόμενους μας στόχους».
#apoelnicosia #monoapoel #apoelfc #nextgoal #des7iny pic.twitter.com/zNJDKqlOm5
— APOEL FC (@apoelfcofficial) May 27, 2019




