Μια ώρα μετά την αποκάλυψη του Sportime για πρόθεση παραμονής του Πάολο Τραμετσάνι και ότι ανανέωσε το ραντεβού με παίχτες και συνεργάτες, ήρθε η επιβεβαίωση από πλευράς ΑΠΟΕΛ. Οι γαλαζοκίτρινοι ανάρτησαν φωτογραφία με δηλώσεις του Ιταλού τεχνικού, ο οποίος αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Ανυπομονώ να ολοκληρωθεί η περίοδος διακοπής, έτσι ώστε όλοι μαζί να παλέψουμε και να κατακτήσουμε τους επόμενους μας στόχους».