Ντροπιασμένος δήλωσε ο Ούρκο Πάρντο μετά το τέλος του αγώνα, ενώ ήταν φανερά θυμωμένος για τις καθυστερήσεις του αγώνα.
Ο Τερματοφύλακας της Αλκής δεν άντεξε και ξέσπασε μετά το τέλος του αγώνα εκφράζοντας την αγανάκτησή του για τον χρόνο των καθυστερήσεων, αφού το γκολ που δέχθηκε η ομάδα του ήταν καθοριστικής σημασίας.