Πρωτοάνοιξε τις πόρτες του το 1925 (πριν ανακατασκευαστεί το 2007) κι απόψε (29/11) θα φιλοξενήσει για τέταρτη φορά ομάδα του νησιού μας. Μετά τον Πεζοπορικό, την Ανόρθωση και τον Απόλλωνα, είναι πια η σειρά της ΑΕΚ να επισκεφθεί για πρώτη φορά το «Λέτσιγκρουντ» της Ζυρίχης.
 
Διαβάστε περισσότερα στο Sportime.