Ο Τζέιμς Δημητρίου επέστρεψε στην ομάδα που άρχισε την καριέρα του, αφού σήμερα η Sydney Olympic FC ανακοίνωσε την απόκτηση του.
Ο 22χρονος Κύπριος επιθετικός μετά από πέντε χρόνια επιστρέφει στην Αυστραλία και στην ομάδα που άρχισε την καριέρα του. Ο Δημητρίου από το 2013 και μετά αγωνίστηκε σε
Νότιγχαμ Φόρεστ, Σουόνσι, Καρμιώτισσα, Πανκγόρ Σίτι και Μπάρι Τάουν Γιουνάιτεντ




