Ο Γέσπερ Φρέντμπερκ επέλεξε την ακόλουθη ενδεκαδα για το αποψινό ντέρμπι με την Ανόρθωση: Χριστοδούλου, Φώτη, Βύντρα, Γουίλιαμ, Τζαΐλσον, Μαδούρο, Άλεξ, Κανού, Κατσαντώνης, Χριστοφή, Ντάρμπισαϊρ.

Στον πάγκο:  Αντωνίου, Δημητρίου, Κιπιάνι, Τζαρσίνιο, Σόλομον, Παναγιώτου, Εκίθα, Κακουλλής, Ιακώβου, Χριστοφόρου, Τζιωνής


Με σύγκριση το  παιχνίδι με την ΑΕΚ,  υπήρξαν τρείς αλλαγές.  Μέσα οι Κανού, Βύντρα και Κατσαντώνης και εκτός οι  οι Τζαρσίνιο, Κατελάρης και Μπρέβελντ.