Μέσω της επίσημης σελίδας στο facebook, η ΑΕΛ εύχεται Καλά Χριστούγεννα.
Η ανάρτηση της:
"Ο Πρόεδρος Ανδρέας Σοφοκλέους, το Δ.Σ. και ολόκληρη η οικογένεια της ΑΕΛ σας εύχονται από καρδιάς κΑΕΛά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και πολλές επιτυχίες στην ομάδα μας!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!"




