Πολύ πιο εύκολα από όσο αναμενόταν κέρδισε απόψε ο ΑΠΟΕΛ την Αλκή. Οι γαλαζοκίτρινοι επικράτησαν εύκολα με 3-1 ξορκίζοντας μετά από πέντε χρόνια τον κακό τους «δαίμονα». Παρέμειναν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα μετρώντας το απόλυτο, ενώ ξέφυγαν πέντε βαθμούς από την Ομόνοια, ομάδα που αναμένεται να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. 

Δεν είναι μόνο η νίκη που ήταν το ζητούμενο στο αποψινό παιγνίδι αλλά και ο τρόπος που ήρθε. Οι παίκτες του Ιβάν Γιοβάνοβιτς σκοράρουν ακατάπαυστα μέχρι στιγμής. Για δεύτερο διαδοχικά παιγνίδι σκοράρουν τρία τέρματα, ενώ προηγήθηκε η πεντάρα στην πρεμιέρα.

Αντόρνο και Μπούντιμιρ στην επίθεση τη δεδομένη στιγμή δείχνουν να πατούν πολύ καλά και να ταιριάζουν γάντι στο νέο σύστημα (4-4-2) του ΑΠΟΕΛ. 

Ο Παραγουανός με το σημερινό γκολ που πέτυχε έφτασε τα έξι, ενώ ο Κροάτης άνοιξε λογαριασμό με τη φανέλα του ΑΠΟΕΛ.

Τα τρία τέρματα που πέτυχαν οι γαλαζοκίτρινοι ήταν πανομοιότυπα. Μπούντιμιρ, Μαντούκα και Αντόρνο ακολούθησαν τις φάσεις πήραν τα ριμπάουντ από τους αντιπάλους και σκόραραν.

Επίσης ο Έλιο Πίντο για δεύτερο συνεχόμενο παιγνίδι σημαδεύει το δοκάρι. Ο Πορτογάλος μέσος που αποχώρησε με ενοχλήσεις θα μπορούσε να αυξήσει το δείκτη του σκορ, όμως, το όμορφο σουτ που επιχείρησε σταμάτησε στο δοκάρι. 

Παρόλα αυτά ο κ. Γιοβάνοβιτς στη διάσκεψη Τύπου εμφανίστηκε για ακόμα μια φορά με παράπονα. Τόνισε ότι «το πρώτο τέρμα που πετύχαμε ήταν το μόνο θετικό στοιχείο στο πρώτο ημίχρονο γιατί μετά η πρωτοβουλία ήταν στην Αλκή. Εμείς δεν μπορούσαμε να απειλήσουμε και η Αλκή που κυκλοφορούσε την μπάλα από πλάγια είτε από κάθετες μπαλιές να απειλήσει. Ήταν μια εικόνα που δεν ήταν συνηθισμένη για μας και μπορεί το αποτέλεσμα στο ημίχρονο να ήταν 1-0 αλλά η Αλκή ήταν καλύτερη».

Οι δηλώσεις του Σέρβου τεχνικού υποδηλώνουν ότι η ομάδα έχει περισσότερες δυνατότητες τις οποίες θα πρέπει να παρουσιάσει και εντός των γηπέδων.