Ένα παιχνίδι, μία κατηγορία. Την Πέμπτη, στις 17:00, στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», η Αναγέννηση Δερύνειας θα επιδιώξει να κατακτήσει την άνοδό της στην Κατηγορία των μεγάλων, σε μονό αγώνα μπαράζ με τη Νέα Σαλαμίνα, η οποία κατέλαβε την 11η θέση στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας.
Στη μοναδική -όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων- φορά που θα ισχύσει ο αγώνας μπαράζ, η Αναγέννηση θα παλέψει το παιχνίδι με στόχο την άνοδο.
«Θα δώσουμε και την ψυχή μας σ’ αυτόν τον αγώνα, αφού θέλουμε πολύ την άνοδό μας», δήλωσε στη «Σημερινή» ο προπονητής της ομάδας Αδάμος Αδάμου.
Ο Κύπριος τεχνικός έδωσε τον τίτλο του φαβορί στους «ερυθρόλευκους», υπογραμμίζοντας, ωστόσο, πως η ομάδα του έχει τις δικές της πιθανότητες πρόκρισης: «Μπήκαμε στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας μας και πιστεύω θα είμαστε πανέτοιμοι για τον αγώνα της Πέμπτης. Έχουμε τις δικές μας πιθανότητες για άνοδο και θα τις παλέψουμε. Η πίεση θα βρίσκεται στην πλευρά της Νέας Σαλαμίνας και αυτό είναι το φυσιολογικό αφού, προερχόμενη από την Α’ Κατηγορία, όλοι της δίνουν τον πρώτο λόγο».
Ο Κύπριος τεχνικός δεν αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα, αφού το δεκαήμερο που μεσολαβεί από την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων της ομάδας στη Β’ Κατηγορία μέχρι το αγώνα μπαράζ, έδωσε την ευκαιρία σε όσους ποδοσφαιριστές αντιμετώπιζαν κάποια προβλήματα να τα ξεπεράσουν.
Τα ακίνητα της εβδομάδας




