Παράλληλα με τον προγραμματισμό, ο Ρόνι Λέβι επεξεργάζεται τρόπους ώστε να κρατήσει σε εγρήγορση τους ποδοσφαιριστές του ενόψει των αγώνων κυπέλλου.
Γνωρίζει και ο ίδιος ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο για μια ομάδα χωρίς ουσιαστικά στόχους στο πρωτάθλημα να κρατήσει στην τσίτα τους παίκτες μέχρι τα παιχνίδια της ημιτελικής φάσης του κυπέλλου. Είναι κάτι που σπάνια γίνεται, αφού μεσολαβεί αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι τα παιχνίδια κυπέλλου, όμως αυτά είναι τα δεδομένα και με αυτά θα πρέπει άπαντες στην Ανόρθωση να πορευτούν. Και στο παιχνίδι με την ΑΕΛ παρουσιάζεται μια καλή ευκαιρία ώστε να βρεθούν κίνητρα, αφού ενδεχόμενη νίκη θα φέρει την «Κυρία» στο -10 από την αντίπαλό της και θα δώσει στη συνέχεια τον αγώνα της, ώστε να αποφύγει την τελευταία θέση στον όμιλο. Δύσκολο, αλλά όχι απαγορευτικό.
Πάντως το ρεπό που δόθηκε δίνει την ευκαιρία στους ποδοσφαιριστές να πάρουν τις απαραίτητες ανάσες και κάποιοι που αντιμετωπίζουν προβλήματα να επιστρέψουν δριμύτεροι. Ο Αγκιλάρ στην τελευταία προπόνηση ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ απείχε ο Οικονομίδης ο οποίος ταλαιπωρείται από ίωση. Στα ευχάριστα το γεγονός ότι ο Ολιβέιρα ξεπέρασε το πρόβλημα τραυματισμού του.




